tisdag 22 januari 2013

Besöksstatistik

Dag 35, Smärtans dag! Fot, mage, knastrande knän, nacke, rygg och huvud.. Jag längtar  till att jag dessa skit-kilon försvinner! Nog påverkas humöret av smärtan, som tur är kan jag hållas upp en fasad på jobbet, Puh! :)

Jag använder mig av googleanalytics för att kolla statistik, jag är en liten nörd så. Jag har lagt in susnets räknare från och med i kväll för att kunna se unika besökare på dagsbasis, månadsbasis och totalt. Jag la in siffran från analytics till den totala siffran på unika besökare. På så vis slipper jag att logga in på analytics varje dag.

Det glädjer mig att du tittar in, jag är glad och tacksam för era kommentarer :-) Bloggar du om lchf, hälsa och träning? Hojta till, jag vill hitta fler aktiva, roliga bloggar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar