fredag 28 december 2012

Minus 7

Dag 12, jag har minskat 7cm på midjan. Eftersom att vågen visar att jag gått upp igen så var mina nya mått ett välkommet resultat men tydligen har jag ökat omfånget kring brösten? ;)

Jag har precis gjort en köttfärsröra som jag ska göra till biffar snart, dom innehåller förutom köttfärs, fetaost, sambal oelek, lök och bacon, samt kryddor. Sambon kokar potatis till och jag kokar färsk broccoli till och till allt detta ska jag göra en egen gräddsås. Jag är super hungrig!

Jag var och fikade med en vän idag och jag drack bara en kopp kaffe när jag frågade om grädde till kaffe, jag fick ett upphöjt ögonbryn och frågan "fet grädde?!" ja svarade jag och hon sa "det fixar vi" - inga överdrivna blickar fick jag. Jag var lite rädd för det.

Nu har jag inte tid att blogga, dags att göra biffar!

Hörs då,

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar