söndag 16 december 2012

Ny blogg

Utseende, form, innehåll, färg= designen för bloggen är inte gjort något på, jag skapade bloggen via surflatta  och ids inte riktigt hålla på att dona med de nu, dessutom så står min dator en våning upp och jag orkar inte gå upp förren det är dags att sova, en av alla begränsningar dessa skitkilon för med sig.

Anfådd att gå upp för en trapp innhållande ca 15-16 trappsteg. Inte ens i mitt hem kan jag röra mig fritt... Oh joy :P
Hur som helst, skulle du ha åsikter, tankar eller funderingar så kan du:
1) lämna kommentar
2) maila- tillminus@gmail.com
3) twittra, facebooka, instagramma och hoppas att jag ser
4) pröva med röksignaler
5) eller varför inte morsekod?

Skämt och sido, vad jag försöker poängtera är var inte rädda för att kontakta mig.

Ps jag lovar att jag något åt den förskräckliga designen, i morgon Ds

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar