torsdag 10 januari 2013

Dag 24

Dag 24, -3,8kg, om 2 hekto väger jag 118 och det var nog ett år sedan jag vägde det eller under. Jag har pendlat mellan 120-122 i ett-två år. Hekton är väl egentligen inget att snacka om, men dom där två hekton har en betydelse för att det är ett av mina mindre mål.
Mitt nästa lilla mål är 115kg. Jag går inte mot målen specifikt, men nog finns dom.

Intervjun (som jag skrev om igår) gick bra tycket jag, men fick veta under intervjun att det är ett vikariat, men det gör inget, det skulle ändå vara spännande hur som helst :-) I morgon är det äntligen fredag, jag har inte har tränat en endaste gång då jag haft tok ont i min hälsporre, varit trött och irriterad- irritationen i sig kan ju bero på att jag inte tränat. Äh, sak samma är det!

Kostdoktorn skriver idag om Johanna Engström som har gått ner 51kg på ca 1 år. Fantastisk prestation. Anledningen att jag tar upp det före att hon gjorde precis vad jag gör. Prövar att äta Lchf istället för att lägga mig under kniven och göra en gastric bypass. Jag blir hoppfull av sådana historier för att jag vill inte behöva ge upp! Jag tänker inte och därför så peppas jag över natt det går.

Dagens Shape-up,









/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar