onsdag 9 januari 2013

Dag 23 -3,5kg

Dag 23, jag är tröööööött! Jag tycker synd om mig själv och jag vill ha choklad! Jag surfade in på LCHF-recept och bläddrade bland alla sötsaker och insåg att faktiskt har sådanadär "lchf-snickers" i frysen. Då blev jag lite glad igen :P Jag är inte så överdrivet förtjust i dem så 1bit brukar räcka.

-0,5kg på vägen idag, wohoo :-) Stuff is happening! Aaahhh, kanske är det PMS på väg? Och det är därför jag är trött och sugen? Kanske de. Jaja, nu står maten i ugnen, fläskfilé i  extra fet sås, med ost-täcke och till det ska jag äta blomkål, som förövrigt är mitt nya favvo ingrediens att ha på tallriken, förutom köttet då förstås.

Lite senare
Mmmmh, maten blev fantastiskt god. Recept kommer senare!  Jag ska strax kika på lite serier med sambon och förhoppningsvis komma i säng tidigt då jag ska på en viktig arbetsintervju i morgon.

Jag jobbar redan som gruppchef, men denna tjänst jag sökt är inom samma företag och ger mig ett större övergripande ansvar inom utbildning och utveckling och det skulle vara fantastiskt kul om jag "landade" det jobbet! En kan alltid hoppas, annars trivs jag bra som det är nu.

Dagens shape-up, mindre kolhydrater idag på grund av minskat intag av grädde! :)













Hoppas att du har haft en bra dag!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar