torsdag 28 februari 2013

Fat 49,1%

Dag 69 &70, i går skrev jag ingenting då jag hamnade i ett litet deppmode. Jag fick möjlighet att ställa mig på en riktig tanita-våg för att få ett kvitto (se nedan) på har mycket fett, muskelmassa, vätska jag består av, samt lite andra värden.  I slutändan tycker jag att det är bra att ha lite fler måttstockar i framtiden, men min första reaktion var "skit våg, skit liv" men idag är jag tillbaka på banan.

Idag har jag haft en "ohungrig" dag, detta trots att jag inte ätit så mycket under dagen. Jag hann till och med träna, duscha, och dricka en kopp kaffe innan jag fick middag i magen. Jag kände mig dessutom lite "extra fet" idag och ställde mig på vågen för att "verifiera" detta- men jag hade vist tappat några hekto så jag antar att de är hjärnan som spelar ett spratt, igen...

Tanita- resultat






















Jag startade resan med ett BMI på 40,8.

Dagens träning






















Snittpulsen på 42mins-cyklingen låg på 127bpm, så nog måste jag ta i liiite mer!

Dagens shape-up























Egentligen har jag ätit 1363kalorier, men shape-up vill räkna bort kalorier när jag tränat.

Frukost: ett halvt paket bacon, 1kokt ägg
Lunch: egen gjord, enkel skagenröra, med 2ägg och lite babyspenat
Middag, fläskfilé med kryddsmör, en halv paprika och lite babyspenat
Mellanmål, 2st finncrisp med lyxost- Saint Albray


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar