tisdag 12 februari 2013

Ge mig sömn i natt

Dag 55, vaknade strax efter 05, hade katter och sambo som stökade runt tills att jag klev upp vid 07, bara för att inse väl på jobbet att jag jobbar kväll och blir hemskickad. Det bästa sättet att nyttja tiden var är att riva av ett gympass och ändra på mitt skit humör. 

City gym FTW!



















Jag blir glad av att vara på gymmet. Dagen har blivit otroligt lång men så kommer resten av veckan också att bli då det blir en del övertidstimmar både i morgon och på torsdag. Ibland bara är det så.

Dagens shape-up


















Frukost: MBC
Mellanmål: 40g salami & två ägg
Lunch: gårdagens middag (salamibiff med broccoli)
Mellanmål: 40g salami
Middag: Italiensk kyckling med en lite sallad, som ni ser på bilden nedan. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar