måndag 22 juli 2013

Ett mindre fetto

Jag väger alldeles för mycket fortfarande, men i Januari skrev jag ett inlägg om att vara ett Fetto

"Jag signade upp på ett nytt gym idag och skulle bland annat få en tisha som välkomstpresent. Dom frågade vilken storlek jag ville ha och jag svarade menade men skämtsamt "mjaa XL, va" - då dom bara hittade en large frågade dom om det skulle gå bra ändå och jag svarade "knappast, men jag lär ju kunna ha den så småningom..Jag är ju här" och skrev på pappret för årskortet. Till svar fick jag ett skamset "dom är ju rätt små i storlekarna dessa" sen pep dom iväg och letade vidare och fann en XL.

Gulligt att dom fortsatte leta och jag tror att jag kommer att trivas där! Fräscht och fint gym"

- saxat från inlägget "Fetto"

Anledningen att jag tar upp det nu är för att jag prövade den där tshirten idag och då var den till och med för stor. Det är dessa framgångar i viktminskning & träning som motiverar mig.























Min träning idag, jag vågade använda fria vikter! Jippie :)

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar