fredag 28 december 2012

Fredagslatheten byts ut

Fredsagsmys aka fredagslathet i mitt fall byttes ut mot träningsmys. Förändringen i min livstil gör att jag som sakteliga hittar träningsglädjen igen. Jag behöver inte sitta och stirra på TV eller dataskärmen längre.

Det var tomt i kvinnornas omklädningsrum i kväll. Bara min jacka som fick ta plats.  Det brukar vara rätt tomt där annars också, men ikväll kändes det extra tomt. Det är bara skönt tycker  jag då jag inte känner mig "hemma"  där än.




















Det är bara dag 12, men min mentala omställning har jag jobbat med i flera år och det är därför jag vågar prata "så stort" om min livsstilsförändring redan nu. Jag känner ända in benmärgen att jag har gjort rätt val och att det inte finns någon annan lösning på min övervikt.

Well o well, jag är tillfreds.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar