söndag 23 december 2012

God jul

Kikar in lite snabbt och önska er en riktig god jul :)


2 kommentarer:

  1. god jul...Hittade din blogg i gårkväll. (Jag brukar slö-läsa på min mobil innan jag ska sova.) Oftast blir det om LCHF för att jag själv äter den kosten och läser allt av ren nyfikenhet för att samla kunskap.
    Att jag nu sitter här är för att katten väckt mig, resten av fam. sover. Nåväl, tänkte följa din blogg, du skriver på ett bra och ärligt sätt. Skam den som ger sig. själv har jag gått ner ca 10kg, jag trodde inte att det skulle vara så lätt att gå ner i vikt. men LCHF förvånade mig ??? det fukade och man mår jättebra, mot alla mina förväntningar??. Lycka till....Mvh Susanne.

    SvaraRadera
  2. Hej Susanne, de där med att bli väckt av katterna känner jag igen, dom är rar dom små liven, nästan jämt ;) Tack för din kommentar, den värmde!

    SvaraRadera