söndag 23 december 2012

Lchf-kladdbakelse

Jag har precis tagit ut en lchf-kladdkaka och från den ska jag göra små bakelser, tanken är att dom ska se ut som små tomtar, jag köpte jordgubbar för att dekorera med. Det är inte 100%strikt Lchf men nog tycker jag att jag kan unna mig nå gott till jul. Jag håller även på att göra lchf- snickers.

Uppdaterat: bakelserna blev fantastisk goda!




















Uppdaterat: snickers, lchf-style, lämpligt godis när suget gör sig påmint. Det bästa är att det blir mycket så dom räcker lääänge! 





















Dag 7, vikten klättrar neråt sakta men säkert. Idag och i morgon kliver jag av den strikta dieten då jag känner mig nästan deprimerad över att inte kunna äta nå gotta över jul. Jag bakar med stevia och 70-90%choklad.

Igår tyckte jag synd om mig själv för att jag alltid är den feta människan i sällskapet som tar upp extra mycket plats. Att jag väljer att sitta på golvet i stället för en stol för att jag är rädd att stolen ska krascha. Det var så synd om mig att jag till och med grät en del.
Mest handlade tårarna om min frustration över mig själv, över hur jag behandla mig själv. En liten mental breakdown räknar jag med såhär i början

Nu ska jag fortsätta baka det till resten av sällskapet då dom har beställt två stycken traditionella klädd kakor.

Hörs sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar