söndag 30 december 2012

Like a queen

Dag 14, upp på vågen igen, det fattar man ju. Jag och vågen gillar inte varandra så jag tror att vi måste skiljas. I två veckor har jag ätit ganska strikt lchf,  det är 11 dagar längre än alla andra försök att gå på diet.

Breakfast like a queen!


















Idag lyxade jag till frukosten med avokado, ägg, tonfisk, majonäs, keso och rödlök, grymt gott! :)

Idag då, vad händer då kan tänkas? Ingenting och det är så skönt, jag  ska troligtvis ta en vilodag från gymmet men jag har så mycket energi i kroppen så jag vet inte om jag lyckas att hålla mig därifrån. Dessutom så har jag en sambo som är sjuk och trött så han är inget kul sällskap. Jag är som lycklig och pigg!

Jag ska göra en till veckomatsedel med tillhörande inköpslista som jag ska dela av mig till er, samt att jag ska posta en annan veckomatsedel med tillhörande inköpslista som jag skapade första veckan. Nåja, vid hörs sen!

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar