lördag 29 december 2012

Spagettiarmar och ben

Det är lördag har jag precis insett, då jag har långledigt så går dagarna in varandra. Jag var en vända på gymmet idag med och körde slut på mig själv, totalt. Det är en underbar känsla även om armar och ben känns som spagetti efteråt.

När jag kom hem så röjde jag undan allt som har med jul att göra, tomtar, gardiner, ljuslyktor och annat plåtter som samlade damm. 
Efter att jag var klar med det kokade jag lite blomkål och åt rester från gårdagen till middag. 

Nu är jag på väg att stiga ner i ett bad och efter det ska jag baka chocolate chip cookies och jag hoppas att dom blir goda. Förhoppningsvis kan jag bjuda på sådana på nyår förutom Kokospannacotta med lime. Mmmh!

Jag hoppas att du har en bra helg!

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar