tisdag 25 december 2012

Tragiskt

Dag9, +2,5kg, jag är alltså tillbaka där jag startade. Jag vet inte om det var sillen (den hade ett ratio på 0,72) eller om det snapsen till sillen eller om det var Bailysen som jag drack som efterrätt, eller att jag åt för mycket eller en kombination av dem alla eller om det helt enkelt kan bli så precis i början.

Hur det än är så är det inte värt det så  jag återgår till strikt diet igen. Sallad får agera dekorationsblad på maten. Baconlindad fläskfilé blir det till middag, vad skulle du äta till? Tacksam för svar.

Idag ska jag ut och bränna lite fett i form av snöskottning och städning, jag har legat på latsidan länge nu tack vare min hälsporre. Igår hämtade jag ut värktabletter så att jag kan börja röra mig! Jag avskyr att känna mig otillräcklig..

Vi hörs sen.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar