lördag 12 januari 2013

-1kg i veckan

Åhhh, som jag har saknat känslan av muskler som bränner när man är på sista settet och dom sista repetitionerna!! Det är flera år sedan som jag satt i en maskin på gymmet och mådde bra! Jag kommer verkligen att trivas :) Startade med 4 km rodd på 25min, sen körde jag armar, ben och mage.

Lite mjukstart blev det då sambon ringde och ville bli hämtad vid skidspåret mitt i mitt pass. Men jag är ändå super lycklig för att allt kändes så bra.  Det faktum att jag har varit en träningsnörd förut hjälpte till lite i självkänslan. Jag är bekant med de flesta maskiner så jag behövde inte stå och känna mig dum och försöka förstå mig på inställningar och hur man gör.

Dag 26, idag väger jag 118kg, för fyra veckor sedan vägde jag 122kg. Jag har alltså gått ner 4kg i mina fyra första veckor som "Lchf:are" - och jag mår fantastiskt! Jag fick gråta en skvätt i dag medan sambon snackade lite vett i mig angående tid och tålamod vad gäller relation och mig själv. Så alla känslor som gjort att jag känt mig konstig/nere är borta.

I want me back























Ikväll ska vid gå ut och äta tillsammans med min svåger och hans sambo på en nyöppnad restaurang. Det blir en liten utmaning, jag har ingen aning om vad dom har för meny. Jag får nog "grunda" hemma och beställa in kött med extra sås, eller liknande. 

Ha en bra lördag!

/A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar