lördag 12 januari 2013

Tapas in town

För inte så länge sen gällde jag över att utbudet för lchf-vänliga restauranger i min stad och idag bestämde vid oss att lyxa till det med att gå ut och käka. Jag grundade innan men lite ost och skinka då jag visste att jag inte kommer att bli mätt på en köttbit och lite sås. 

Vid prövade stans nya restaurang Struprennan och till min stoooora lycka har dom en bred tapasmeny och jag kunde välja bland massa härliga små rätter och jag slapp känna mig besvärlig i beställningen. 

Jag åt champinjoner i vitlök och dragon, fläskfilé på spett, chorizo i stekt lök, chicken drumsticks, halloumispett, aioli och så vidare. Kanske har det blivit för mycket protein idag och för lite fett dock har kolhydratintaget har varit lågt.

Dags shape-up uteblir, förståeligt kanske? ;) Denna lördagen är den bästa på länge! Först fika på stans äldsta fik, dom hade  
afternoon tea buffet, jag beställde självklart ingen, men snattade ost från sambons tallrik, sen ett grymt träningspass och en grym tapas-middag, I feel Awsome, I am awsome :-)

Från idag,























Nu när det dags för Fringe, sen vill jag sova så att det blir i morgon så att jag får åka och träna!

Hörs då/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar