söndag 13 januari 2013

4veckor som lchf:are

Dag 27, i morse vaknade kl 08 och var på gymnet 09, en söndag? Vad är det får fel på mig!? Inget! Detta är en del av mitt nya jag. Det bästa med det är allt jag gör, gör jag av vilja. Det är en stor och viktigt skillnad mellan viljor, borden och måsten.

Jag vill äta Lchf, jag vill träna på gym, jag vill ta hand om mig själv. Jag vill! Förstår ni vilken oerhörd lättnad det är att känna viljan? Att slippa dras med tanken "jag borde, jag måste, en annan dag" och det dåliga samvetet som grodde som en förpestad varböld.

På bordet framför mig står en skål med grekisk yoghurt blandat med grädde. Jag har även lite riven mörk choklad och blåbär i, söndagslyx om du frågar mig! :-)




















Jag har återupptagit mitt Funbeat- användande idag. Jag ska väcka liv i min profil tänkte jag. Jag gillar att dokumentera vad jag gör så att jag kan följa upp och se framsteg. Har du ett konto där månne?

Dagens shape-up. Jag har ätit lite för lite...










Nu är det dags för en film, jag hoppas att din helg har varit bra? :)

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar