fredag 18 januari 2013

Minus 5kg

Dag 31 och minus 5 kg, fy tusan vad jag är nöjd! Detta med mens då vi kvinnor naturligt ökar ett par kg. Can I get a "over the air" -five?



















Jag underhåller mitt sötsug med lite sockerfritt godis. Det blir nästa steg att förändra. Jag har inget fysisk behov av det, det sitter i huvudet. Nu är det en del i huvudet redan, så jag skyndar långsamt och "krisar" inte när jag äter ett par bitar sockerfritt godis.

Jag fick feedback på vikariatet jag sökt av min nuvarande chef att jag är den bästa kandidaten, jag hoppas innerligt att jag får veta på måndag! Håll tummarna! :)

Dagens shape-up,









Jag har verkligen minskat min magsäck. Jag äter inte lika mycket med ögonen, jag menar, hur upphetsande ser det ut med en bit brun köttbit och en gul/röd klick smör? Fantastist tråkigt om du frågar mig, jag vill ha sallad, färg och form- jag tycker att man ska vara vacker. Men, det är inte prio nu, så, mindre med ögonen och mer medvetet.

Jag hoppas att du får en fin helg!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar