onsdag 2 januari 2013

Nyårsklyschig

Dag 17, idag avrundade jag årets första arbetspass med årets första träningspass, sen tog jag årets första dusch och åt årets första kyckling. Fyfan vad klyschigt, förlåt mig!  ;)

Jag är så otroligt energisk! Jag bävade för att kliva upp i morse då jag haft sovmorgon i 10dagar. Men, när klockan ringde så satt jag mig upp i sängen och kände mig pigg och utvilad, det, mina läsare, har inte hänt en vardag på väldigt länge. Jag studsade upp, gjorde kaffe, kokade ägg och förberedde frukosten.



















Ett ägg & 3 tsk av müslin som jag handlade igår, feta kärnor och frön, innehållande  sesamfrön, solroskärnor och melonkärnor . Gå in på risenta.se om du är nyfiken på innehållet. 

Jag har "gått ut" officiellt med mitt dietande nu och det känns okej faktiskt. Många hejar på mig även om dom inte vet exakt vad det är. På jobbet i dag var det ett gäng människor som ville veta mer om lchf så jag tog mig lite extra tid att dela med mig av den lilla kunskap jag hunnit samla på mig.

Hua, nu börjar träningsvärken efter dagens konditionsträning att komma, halleluja. Det ska kännas att man lever, eller "man" jag vill känna att jag lever, and i Like it a lot! Med det sagt delar jag med mig av en "tummen upp" bild som jag tog tog strax efter träningen och säga, det är aldrig för sent!




















Nighty night
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar