söndag 10 februari 2013

Min shape-up

Jag trodde att jag var trygg med att inte använda shape- up längre, men det tar mer än 2månader att ändra ett beteende. Så, jag fortsätter att räkna protein, kolhydrater, fett och Skaldemans ratio.

Så dagens Shape-up























Till frukost åt jag hemmagjort & nybakat lchf-bröd med ost & bregott på samt ett par matskedar rysk yoghurt med hallon i. Till lunch åt jag gårdagens middag, italiensk kyckling med en bit paprika och gurka. Till middag åt jag ägg och bacon, med mycket smör och majonäs. Till kvällsgotta, ett par teskedar rysk yoghurt, en tesked sukrin och en matsked hallon. Samt en stor kopp chaite med lite grädde i.



















Jag brukar vanligtvis inte lägga med träningen men jag gör det nu ändå. Tänk på att träningen tar bort kalorier. Så jag har ätit mer än 882 kalorier. Jag har tagit kontakt med två stycken PT`s som finns i min stad, jag hoppas att jag har råd och möjlighet att få lite vägledning. Nu är det dags för sängen,

Nighty night

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar