lördag 20 april 2013

Dålig vecka

Jag har haft min första svacka i mat och träning. Eller mat, den var varit den samma, men kanske lite för mycket mat och för lite fett eftersom att jag varit sugen på sötsaker och hungrig mer än vad jag brukar.

Mitt högra knä har varit oerhört bråkigt och smärtfyllt, min hälsporre har gjort ont mer än vanligt, jag hittade knölar under brösten så min motivation har varit väldigt låg. Knölarna ska undersökas vidare på en bröstklinik i Gävle. Men det är troligtvis bara fettknölar, är det något du känner igen i och med viktnedgång kanske?

Det känns skit att ha en dålig vecka, allt blir skit, humöret, vikten, inspirationen och jobbet. Ursh! Jag behöver "snap out of it" och förmodligen krävs det att jag tar och gör något åt det. Energinivån är lågt då jag är så galet trött. Fyfan, skit vecka!

Ursäkter, ursäkter, det är bara att göra det! Alla har väl en dålig vecka nu och då? Nu är det dags för F1- kvalet sen ska jag power-nappa och kanske ta mig till gymmet och om det inte blir gym, så blir det motionscykel. Punkt och slut! :)

Jag kan lapa lite D-vitamin tidigare i iallafall



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar