torsdag 9 maj 2013

Dom små byxorna

Jag hade en förmåga "förr" att beställa byxor via nätet, Ellos för att vara exakt och byxorna satt alltid fult, kändes små i storleken etc, en del har jag varit duktig att skicka tillbaka men en del har jag behållit som "straff" för att jag aldrig lär mig att inte beställa byxor samt att jag vill ha kvar som för att komma i dom. Två av dessa byxor testade jag nyss och dom sitter perfekt! Det är viktminskningslycka :)

Cyklingen uteblev, jag blev uppehållen på annat vis, själaträning kallar jag det för. Jag åkte med svärmor och svägerskn som skulle åka rutten som svärmor ska dela ut tidningar i natt, ca 8-10mil runt skärgården. Super mysigt var det. Jag spanade in gamla fina stugor och hus, fantiserade och drömde mig bort.

När jag kan hem sa kroppen "hell no" till cykling. Jag kände mig matt efter dagens gymbesök och träningsvärken kommer smygande. Så nu har jag precis duschat och ska fortsätta drömma, på blocket. Jag vill hyra stuga i sommar. Jag vill bosätta mig utanför stan, nära vattnet och bara vara.

Ikväll äter vi tacos till hockeyn, Sverige VS Canada, heja Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar