söndag 20 januari 2013

Citygym

Jag har hittat hem! Jag var på gymmet idag och måste säga att jag verkligen trivs på mitt nya gym! :)
























Dag 32 & 33, jag börjar att slappna av mer och mer kring maten. Jag börjat att få ett hum om hur mycket jag äter, hur mycket kolhydrater jag stoppar i mig, vad jag blir mätt av och inte. Jag äter på från en assiett nu för att inte massa upp för mycket mat som jag alltid gjorde förut.

Igår färgades nästan hela förmiddagen av ett gräl jag och sambon hade och jag hann inte till gymmet så jag tränade hemma i stället. Mage, all the way  nästan med inslag av lite triceps och bicepsövningar med hjälp av hantlar och gummiband. Jag cyklade 30mim för att få igång flåset.

Om jag inte gör av med energi, behöver jag inte äta så mycket vilket jag upptäckte igår då jag åt lite brunch och en matigare omelette till middag. Gårdagens shape-up










Idag har jag varit mer aktiv och därför ätit mer,
Dagens shape-up









Ha en bra kväll!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar