tisdag 15 januari 2013

Lite extra kärlek

Dag 29, åhh jag har kvinnoveckan, jag tycker synd om mig själv och behöver extra pepp, extra motivation, extra pussar, extra varma kramar, extra kärlek helt enkelt! Jag har "fuskat" och köpte lite saltad, rostad majs. Kolhydratintaget ökade markant men just i dag orkar jag inte bry mig. Dagens lycka när vågen stod på 117,9 istället för 118, någonting, är säkert kortvarig :(

Jag är så jävla skötsam med allt, hela tiden och jag råkade ut för handlingsfällan. Typiskt! Annars idag fick jag reda på vilken bonus jag kommer att få denna månad på lönen, den bonusen ska gå till nya träningskläder, nya träningsskor, kokosfett/olja och lite andra på tok för dyra "lchf-produkter" -lite belöning för viktnedgången denna månad förtjänar jag. Eller hur?

Jag hade bestämt att jag skulle till gymmet dag, men nervositeten över att det skulle vara mycket folk där tog över helt och hållet. Varför blir det så? Vad har "folk" med mig att göra? Jag måste ju vara ganska egocentrisk som allvarligt tror att gymfolk lägger märke till mig mer än andra?

Jag tänker väl att folk ska tänka och tycka en massa negativa saker om mig, för att "det är så dags nu, tjockis"- problemet är väl att det är mina tankar som spökar. Åhh vad drygt!

Näe, idag fick bli en "Tyck synd om mig dag" och nu orkar jag inte gnälla nå mer :)

Dagens shape-up - utan majsen hade jag fått i mig 18kh. Hm!









Nu, Bones! Gotta love David Boreanaz :D 
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar